Obiady

 

Pływalnia

 

Komunikaty

 

Sport

 

Świetlica

 

Osiągnięcia

 

Konkursy

 

Rekrutacja

KOMUNIKAT- LEGITYMACJA SZKOLNA     

Informujemy, że od dnia 01.07.2021r. ulegają zasady pobierania opłaty za wydanie nowej legitymacji szkolnej z powodu utraty oryginału w przypadku: zniszczenia, zagubienia, kradzieży lub innego zdarzenia losowego. 

Opłata w wysokości 9 zł. należy dokonać na poniższy rachunek bankowy (w tytule prosimy
o  wpisanie „Legitymacja szkolna” oraz o podanie imienia i nazwiska ucznia oraz klasy):

80 1440 1026 0000 0000 0034 8171

Do sekretariatu w celu wyrobienia nowej legitymacji należy dostarczyć:

  • potwierdzenie wykonania przelewu na kwotę 9 zł.
  • 1 aktualne zdjęcie o wymiarach 30 x 42 mm
  • wypełniony i podpisany przez rodzica/opiekuna prawnego wniosek o wydanie nowej legitymacji szkolnej.

 

wniosek o wydanie nowej legitymacji szkolnej